vineri, 30 aprilie 2010

cea mai frumoasa zi



seara, in fata teatrului ma astepta cu soarele la locul sau.
cand mi-am lasat o clipa capul pe umarul drept mi s-a parut ca ma bronzez brusc.
pe strazi mari si mici, pe alei si pe la un vernisaj am zambit mult si am zis prostii.
soarele a apus in gara de nord, dimineata urma sa rasara in alta parte.
garile sunt foarte potrivite pentru astfel de momente. mi-a strigat aproape odata cu alarma plecarii :'ma intorc in doo saptamani!'
am jubilat teribil inauntru si am zambit vanitos inafara.
curios, intotdeauna unul dintre noi pleaca.
dimineata, mi-am luat lalele si lacramioare. ridurile batranei florarease din fata operei mi-au strecurat un mic fior.
in metrou, un baietel mic tinea in brate o pisica si mai mica ce se agata la fiecare curba a traseului de tricoul lui rosu.
am jubilat iar, jubilez de aseara incontinuu, si nu vreau sa fiu formata din altceva decat culori, senzatii si inceputul de vara din mine si el.(si cu toate ca stiu ca vara nu dureaza niciodata prea mult refuz sa ma opresc din jubilat)
no one is gonna loose their soul.

Niciun comentariu: