marți, 4 noiembrie 2008

peace of mind

am chiulit de la ultimul curs...pur si simplu nu mai aveam stare.
afara,
am lasat tramvaiul sa treaca pe langa mine. no rush whatsoever...nu ma puteam grabi, asa ca am hotarat sa-o iau pe jos..lumina ma incetinea, ma anestezia...
era lumina aia...de inceput de primavara, lumina-de-topit-ghetari si lumina ce ar fi dat gata chiar si o craiasa a zapezii...
zambesc tamp
tin ochii semi-deschisi...un fel de stare de gratie, as if i am inlove...it's been a while...cumva sau candva oamenii au incetat sa ma mai impresioneze.
mai tarziu, am gasit o papadie...si ca un ultim vestigiu varatic am suflat-o atat cat m-au tinut plamanii, spre tarile calde!....
e soare, mi-e soare in piele si in buza de jos...si ce daca din cauza asta s-a crapat iar?

Niciun comentariu: