joi, 21 august 2008

termodinamica

fetele mici fac des febre mici.
sa nu se inteleaga gresit, nu sunt febre cu teribile frisoane sunt doar febre cu buze de jos putin sparte.
'febre interioare', zicea C.elaborand adevarate teorii undeva intr-un cort la apus...febrele interioare au simptome subiective, adica fiecare cu ce poate, unora li se adanceste cuta din mijlocul fruntii iar unora li se sticlesc ochii...asta e...
doar ca eu m-am staurat sa astept..si daca plec mai am unde sa ma intorc dupa..ori cum as putea sa raman cand el e mereu plecat si cum as putea sa plec cand el ma asteapta pe canapea?
eu niciodata nu prea am chef sa raman ...ca o sonerie stridenta ceva din mine imi suna de la un timp alarma de plecare..asa ca in gara..si daca nu ma garbesc pierd ternul, iar mie mi se pare teribil sa pierzi un tren...tin minte ca am facut asta odata demult...
cred ca ideea e: make me wanna stay, bastard!...just make me wanna stay...

Niciun comentariu: